Tanulni sosem késő, cikkmarketing tanácsok itt!

Tanulni sosem késő, cikkmarketing tanácsok itt!

 

Ha megpróbál eldönteni, hogy milyen új módszerekkel tudja online értékesíteni vállalkozását vagy magát, próbálja ki a cikkmarketinget. A jól megírt cikkek önreklámozásra és termékpromócióra is használhatók, ami sok látogatót szerezhet. Az alábbi cikkből megtudhatja, mit kell tudnia.

A magasabb helyezés megszerzésének kulcsa, hogy minél több cikket küldjön be. Amikor blogokba küldi be cikkeit, ügyeljen arra, hogy ezt rendszeresen tegye. Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez sok olyan cikket kell beküldeni, amelyek tartalmazzák a kulcsszót. Ha az adott kulcsszó egy versenyképes kategóriába tartozik, tervezzen legalább öt cikket benyújtani könyvtárakba, és ennek dupláját bloghálózatokba. Ezután a jó helyezéshez körülbelül ötven bejegyzést készítsen a privát bloghálózatokba.

A legtöbb internetes cikk nem lehet hosszabb 400-600 szónál. Az online olvasóknak nem valószínű, hogy van türelmük egy témában több ezer szót átbogarászni. Legyen rövid és frappáns. Kezdje a fő pontjával, hogy az olvasók legalább az alapokat megkapják.

Amikor megpróbálja értékesíteni cikkeit, mindig emlékezzen arra, hogy az információszolgáltatásnak kell az első helyen állnia. Eladhatja magát, csak ne tegye ezt túl nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és ha csak magát próbálja eladni, az olvasónak nem lesz haszna.

A siker a cikkmarketingben a tartalom körül forog, amelyet közzétesz. Tegyen közzé írásokat bármilyen témáról, amely megfelel az Ön preferenciájának, szükségletének vagy megoldásnak a sok olvasó által felmerülő problémákra. A How-to cikkek elég jól mennek sok webhelyen, ezért próbálja ki őket.

A bevezetés és a következtetések nagyon fontosak egy cikkben. Általános módon szeretné bevezetni az olvasót az alábbi tartalomba, hogy az olvasó úgy érezze, hogy a benne lévő bármelyik téma kapcsolódik hozzá. Aztán pedig úgy akarja lezárni, hogy röviden összefoglalja, mit érintett a cikk, és hozzáteszi az utolsó felhívást a cselekvésre.

Ha megnézi, hogy más szerzők mit publikálnak odakint, az nagyszerű módja annak, hogy segítsen a cikkmarketing-kampánya fejlesztésében. Mindig el kell kerülnie, hogy plagizáljon bárki tartalmát, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját résükhöz az általuk írt és terjesztett tartalmakon keresztül.

Valójában olyan tartalmat kell létrehoznia, amely az adott témáról szól. Az a személy, aki azért látogat el egy oldalára, hogy tippeket lásson, és ehelyett egy hirdetésekkel teli oldalt talál, el fog menni, és valószínűleg soha nem tér vissza. Ez a keresőmotorok figyelmébe is kerülhet, ezért kerülni kell.

Értse meg, miért nézné meg az olvasó a cikkét, mielőtt elkezdené írni. A hangnemnek, amelyben ír, meg kell egyeznie a célközönsége hangnemével. Győződjön meg róla, hogy az Ön által közölt információ olyan, amiről az olvasó szeretne tájékozódni. Ha az olvasó szemszögéből nézi a cikkét, az javítani fogja az Ön által készített tartalmat.

Cikkeinek határozottan javasolnia kell egy további intézkedést, amelyet az olvasók meg akarnak tenni. A legtöbb olvasó tudja, hogy egy cikk nem adhat mindenre választ, még akkor sem, ha azt állítja, hogy néhány lépésben megadja a választ. Tudja, hogy mi lesz a következő lépés az ügyfelei számára, mielőtt megírja a cikket. Építse be ezt a lépést a cikk szövegébe, és irányítsa őket egy értékesítési tölcsérbe.

Nem kell, hogy nehéz legyen egy hatékony cikkmarketing-stratégia elindítása. Képesnek kell lennie arra, hogy azonnal elkezdje saját cikkmarketing-kampányát. Ha az itt olvasott tippeket használja, sikerrel járhat.

 

fronthatás, vérnyomás , fronthatás ma, vércsoportok, b6 vitamin, ekg, b vitamin, b1 vitamin, hasi ultrahang, felfázás

 

1. fronthatás

2. vérnyomás

3. fronthatás ma

4. vércsoportok

5. b6 vitamin

6. ekg

7. b vitamin

8. b1 vitamin

9. hasi ultrahang

10. felfázás

fronthatás, vérnyomás , fronthatás ma, vércsoportok, b6 vitamin, ekg, b vitamin, b1 vitamin, hasi ultrahang, felfázás