Email marketing 101: Tippek és trükkök a sikerhez.

Email marketing 101: Tippek és trükkök a sikerhez.

 

Ha komolyan gondolja az online sikert, akkor komolyan kell vennie az online marketing stratégiáját. Egy e-mail marketingkampány lehet a legjobb módja annak, hogy elkezdje vonzani a célpiacát, ezért tudnia kell a megfelelő dolgokat. Ez a cikk hatékony tippeket sorakoztat fel ahhoz, hogy e-mail marketingterve olyan legyen, amilyennek lennie kell.

Ha potenciális ügyfeleknek küld e-mailt, fontolja meg, hogy néhány videoklippel követi az e-maileket. Megpróbálhat egy olyan sort beilleszteni az üzenetébe, amely azt mondja nekik, hogy most rendeljenek. Az üzenet vége tájékoztathatná ezeket az embereket arról, hogy a megadott linkre kattintva azonnal vásárlóvá válhatnak.

Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen az internetes szolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.

Ne küldjön olyan e-maileket, amelyekben arra biztatja az embereket, hogy "vásároljanak most". Ez nem túl hatékony megközelítés. Az ehhez hasonló megközelítést gyakran "spammelésnek" tekintik, ami azt jelenti, hogy a fogyasztók gyorsan leiratkoznak. Tudni fogják, hogy Ön csak a szolgáltatások és termékek eladásával foglalkozik, jó kapcsolatot szeretne velük, és profinak akarja magát tekinteni. Hálásak lesznek ezért, és talán még vásárolnak is valamit Öntől.

Tesztelje az e-mail formátumát. Mindig a legfontosabb információkat és az új ajánlatokat tegye az e-mailek elejére. Próbáljon ki különböző formátumokat, hogy lássa, melyik váltja ki a legtöbb választ. Ha megtalált a hatékony formátumot, maradjon mellette. Az ügyfelei jobban fogják érezni magukat valami olyannal, ami hasznos és ismerős számukra.

Ügyeljen arra, hogy e-mailjei érdekes tartalmat tartalmazzanak. Az akciós termékek kínálása mellett ne feledkezzen meg arról sem, hogy hasznos információkat is tartalmazzon. Adjon a feliratkozóknak egyedi cikkeket és olyan dolgokat, amelyek esetleg nem érhetők el a webhelyén. Tartalmazzon ajánlatokat termékeire vagy szolgáltatásaira vonatkozóan. Ügyeljen arra, hogy akkor is küldjön e-maileket, amikor éppen nem árul semmit, például ünnepek idején.

Ne küldjön fontos információkat egy-egy nagyobb ünnep környékén. Az e-maileket figyelmen kívül hagyhatják, mivel ilyenkor sokan nincsenek a számítógépük közelében. Természetesen vannak kivételek. Például egy e-mail a fekete pénteki ajánlatokról.

Ahhoz, hogy a legjobb eredményeket érje el e-mail marketingkampányával, alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi azokat. Ne gépeljen be egy gyors üzenetet, és ne küldje ki a feliratkozói listájára anélkül, hogy előbb alaposan ellenőrizné azt. Tekintse át előzetesen különböző e-mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.

Állítson össze saját egyéni sablonokat. Kerülje az általános e-mailek egyszerű kiküldését, legyen kreatív velük. Próbálja meg, hogy üzenetei tükrözzék vállalkozása márkaépítésének szempontjait, például a színpalettát és a betűtípusokat. Ha képeket is tartalmaz, mindenképpen adjon meg egy linket a sima szöveges változatra, hogy azok is el tudják olvasni az üzeneteit, akiknek a képeket letiltották.

Végezzen tesztelést, hogy megértse, hogyan néz ki az e-mail marketing a különböző platformokon. A tervezési folyamat során nézze meg, hogyan néz ki a különböző böngészők, e-mail rendszerek és operációs rendszerek használatával. A különböző e-mail szolgáltatások, például a Hotmail és a Gmail esetében nagyban eltérhet az e-mail megjelenítési módja.

Érdemes megfontolnia, hogy az ügyfelei számára valamilyen meglepő bónuszt nyújtson. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely arra szólítja fel őket, hogy kattintsanak rá. A záró utóiratban tájékoztathatná őket arról, hogy a megadott linkre kattintva minden részletet megtudhatnak erről.

Alkalmazza az ebben a cikkben található tippeket, hogy erős, hatékony e-mail marketingtervet hozhasson létre. Ne hanyagolja el a vállalkozás marketingjének egyéb módszereit, de tudja, hogy az e-mail kampánya erős eszköz lehet ahhoz, hogy eljusson oda, ahová szeretne az interneten és a vállalkozásában.