Jó spektrométer tanácsok az online reklámok írásához!

Jó spektrométer tanácsok az online reklámok írásához!

 

Szórakoztatnia kellene a cikkforgatókat? Fizessen a szolgáltatásokért, vagy inkább az ingyenes könyvtárakat válassza? Mi a helyzet az írói munka kiszervezésével, szemben azzal, hogy maga végezze? Millió és egy kérdés van, amit a spektrométer cikket forgalmazók kampányaikkal kapcsolatban. Olvassa el az alábbi tippeket, hogy megválaszoljon néhányat közülük.

Írjon olyan cikkeket, amelyek a cégéhez kapcsolódnak. Minél nagyobb nyilvánosságot kap, annál nagyobb az esélye annak, hogy több áramlást ér el a webhelyére, ezért használja ki a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások leírására. Ez oktatja az ügyfeleit a vállalatának sajátosságairól, miközben több forgalmat eredményez a weboldalán.

A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa az, hogy megoldjon egy problémát az olvasó számára. Határozzon meg egy kapcsolatos problémát és annak megoldására többféle módot. Miután elvégezte a kutatást, egyszerűen állítsa össze egy rövid bejegyzésben. Legyen barátságos hangvételű és lényegre törő. Olvasói vissza fognak térni a továbbiakért.

Ne aggódjon az online plágium miatt. Ha egy másik weboldal lemásolja az Ön írott munkáját, igényelje az elismerést azzal, hogy hirdeti a nyilvánosságnak, hogy hány weboldal használja és bízik az Ön anyagában. Fontolja meg a weboldalának linkelését azokra a weboldalakra, amelyek átvették az Ön tartalmát. A hitel igénylése ilyen módon sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet fogadni a szerzői jogi perekhez.

Váljon "szakértővé". Kutasson és írjon egymással összefüggő témákról, hogy egy adott témában Ön legyen a legjobb. A közönsége megtanul majd bízni a tanácsaiban, és továbbra is visszatér a cikkeihez. Valamint nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan termékeket, amelyeket olyan valaki ajánl, akit hozzáértőnek tartanak.

Ha úgy dönt, hogy a spektrométeres cikkmarketing "szakértői" és "gurui" felé fordul, járjon el óvatosan. Ha ezek az emberek mindent tudnának, sokkal sikeresebbek lennének, mint amilyenek. Ez nem jelenti azt, hogy a véleményük nem érvényes. Használja a józan eszét, amikor meghallgatja a tanácsaikat, és döntse el maga, hogy van-e értelme.

A publikálás a cikkmarketinges célja. A webhelyek, blogok és egyéb könyvtárak, amelyek befogadják a tartalmait és visszahivatkoznak a webhelyére, elengedhetetlenek. Ne feledje, hogy minden webhelynek megvannak a saját feltételei, ezért mindenképpen olvassa el és tartsa be őket gondosan.

Ismerje a kutatásokat, amelyek az Ön által írt cikkek mögött állnak. Ha időt töltött a témái kulcsszavainak megismerésével, akkor az írás sokkal könnyebben fog menni, és kevesebb időt vesz igénybe. Ha néhány percenként meg kell állnia, hogy kitalálja, miről beszél, akkor értékes időt veszít, és a cikkeiben látszani fog a tudása hiánya.

Továbbra is a minőségre összpontosítson a cikkek mennyiségével szemben. Ha milliónyi közepes minőségű cikket ír, az a végén még ártani is fog . A kiadók fel fogják ismerni, hogy a cikkei nem minőségi tartalmak, és nem fogják többé a munkáit a webhelyeikre feltölteni.

Ha megérti a tartalom fontosságát, versenyképes marad. Rendszeresen értékelje a tartalmát, és gondoskodjon arról, hogy friss ötletekkel és információkkal frissítse azt. Mindig tartsa szem előtt a webhelye látogatóinak két típusát; azokat, akik először járnak ott, és azokat, akik már százszor jártak ott. Neveljen és ragadja meg tartalommal, hogy webhelye életképes maradjon.

Nos, nincs garancia arra, hogy az Ön konkrét kérdésére itt választ kaptunk. De az garantált, hogy megtudott valamit, amit korábban nem tudott Fontos megjegyezni, hogy ezek a tippek egyenesen a sikeres cikkforgalmazóktól származnak, így alkalmazásukkal nagyon jó helyzetbe kerülhet. Ne felejtsd el, hogyan is.