Kövesse ezeket a javaslatokat a laptop cikk marketinghez

A laptop cikk még soha nem volt egyszerűbb: Kövesse ezeket a javaslatokat

A laptop cikkmarketing az a folyamat, amelynek során a webhelye tartalmát használja a forgalom növelésére és a nyereség javítására. Ez némi írással jár, de ne aggódjon; nem kell Hemingwaynek lennie ahhoz, hogy felismerje a jó laptop cikkmarketing-stratégia előnyeit. Ez a cikk néhány jó tanácsot fog megfogalmazni, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki a laptop cikkmarketingből.

Időről időre érdemes a múlt néhány top hírét elővenni, és a hírlevele címlapján bemutatni őket. Ez azért jó ötlet, mert az olvasók egy része esetleg elnézett egy cikket, és így lesz lehetőségük elolvasni.

Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végez. Azt szeretné, ha úgy ismernék, mint aki nagyszerű információkkal rendelkezik, nem pedig úgy, mint aki hazugságokat és hamis tényeket szajkóz. Semmi sem tudja gyorsabban megölni a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.

Fontolja meg, hogy a cikkeit blog formátumban futtatja, és nem minden cikkben egy terméket reklámoz. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de megunják az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.

Küldje el cikkeit néhány népszerű online cikk könyvtárba. Ezeknek az oldalaknak már van egy beépített közönsége, amely az önéhez hasonló cikkeket keres. Néha egyszerűbb egy már létező megoldást használni, mint megpróbálni újra feltalálni a kereket. Egy gyors Google-keresés a "cikk könyvtárak" kifejezésre, és máris talál néhányat a legjobb oldalak közül.

Vegye be az olvasást az életébe, hogy javítsa a saját írásait. A szövegértési képességek az olvasás révén javulnak, és ez nagyban segíthet az írása javításában. Az új olvasmányok megismertetése szintén segít az írásstílusa javításában. Ez segít az agynak új szinapszisokat kifejleszteni, ami segít javítani az íráskészségét.

A cikkei piacosításának elősegítése érdekében próbálja meg a tartalmat a szélesebb közönségre összpontosítani. Ez biztosítja, hogy a hűséges olvasókat érdekelje, és ne éreztesse a potenciális olvasókkal, hogy a tartalom nem nekik szól. Ne töltse túl a tartalmát túl sok iparági szakkifejezéssel, amelyet nem mindenki fog megérteni.

Nagyszerű tipp, ha sok tartalmat ír, hogy először írja meg az egészet, és menjen tovább, ahelyett, hogy menet közben ír és szerkesztesz. Írja meg a tartalmát, hagyja egy-két napig anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza, hogy gondosan szerkessze. Így nem valószínű, hogy nem veszed észre a nyilvánvaló hibákat.

Állítson fel egy ütemtervet az új cikkek beküldésére, és tartsa magát hozzá. Célszerű, hogy minden nap vagy minden második nap új cikket küldjön be, különösen az elején, amikor hozzászokik a folyamathoz. Ha következetes a minőség és a mennyiség tekintetében, az sikerre vezet ezen a területen.

Minden egyes cikkeiben szerepeltessen releváns információkat. Az emberek azért olvasnak tartalmat, mert érdekli őket, hogy tanuljanak valamit. Használjon sok tényt a tartalmaiban. Az olvasói azt akarják érezni, hogy az idejüket produktívan töltötték el.

Amikor ír, ügyeljen arra, hogy sok érzelmes szót használjon, hogy a látogatói úgy érezzék, hogy tudnak önnel azonosulni. A túl rideg, technikai vagy személytelen írások gyakran nem vonzzák az olvasót, és egyeseket valóban arra késztethetnek, hogy elkerüljék a webhelyét, ami az Ön vállalkozásának csökkenő értékesítését jelenti.

Weboldala láthatóságának növelése könnyű lesz, ha elkezdi használni a cikkben található tippeket. Bár a laptop cikkmarketing koncepciója alapvető, sok olyan részlet van, amelyet ismernie kell.